środa, 18 stycznia 2017

Prowadzenie bloga


Witam, dzisiaj trochę mniej ... przecież cały czas jest mało. Właśnie ostatnio usłyszałem, że aby blog nazwać blogiem powinno się na nim ukazywać nie mniej niż trzy artykuły na tydzień (tutaj to bieda). Niestety zawsze to samo tłumaczenie ... mało czasu. Na dole tego wpisu zamieściłem linki dla tych co pierwszy raz chcieli by blogować. Szczerze mówiąc dla mnie nic nowego nie wniosły ale chciałbym się poprawić i rzeczywiście umieszczać co najmniej trzy wpisy tygodniowo. Najpierw muszę "sobie" przypomnieć po co ten blog?
  • Dla uczniów - ciekawe zagadnienia techniczne związane z zajęciami, porady i pomoc. Uzupełnienie materiałów z lekcji.
  • Dla rodziców - w zasadzie to samo co dla uczniów :D
  • Dla nauczycieli - może o niektórych rzeczach nie słyszeliście.
  • Dla mnie - mieliście już tak, że korzystaliście z jakiegoś narzędzia a potem jak trzeba było to "gdzie ja to miałem? ;)", dodatkowo zawsze łatwiej odesłać do bloga niż tłumaczyć kolejny raz :)


Dwa linki do ABC blogowania (pierwsze z wyników wyszukiwania):
http://gadzetomania.pl/35247,jak-blogowac-poradnik-dla-poczatkujacych - nie polecam linki nie są już aktualne
http://motywacja-blog.pl/prowadzenie-bloga-miniporadnik/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Konferencja - maj 2017

Prezentacja